Усі звернення та заявки приймаємо та виконуємо у звичайному режимі. Прийом в офісі компанії проводиться виключно за попереднім записом.

    На сьогоднішній день встановлення домофона можуть запропонувати безліч компаній, але виникає питання як вибрати компанію що задовольнить більшість вимог? Спробуємо розібрати по пунктах на що ж потрібно звертати свою увагу.

До уваги абонентів!

Для оплати послуг технічного обслуговування домофонної системи за квитанцією, використовується р/р. вказані на квитанціях.

Якщо Ви користуєтесь системою Приват 24 та терміналами самообслуговування ПриватБанк, то використовується р/р. 26009055724830 ФОП Щербаха П.К.. Оплатити можна за назвою компанії "Київ НКС" - рахунок під'єднується автоматично. Також офіційним підрядником у тому числі і на прийняття платежів є ФОП Щербаха О.Г. р/р 26002052710037

Шановні абоненти, сплатити за послуги технічного обслуговування домофону можливо у відділеннях і терміналах Приват Банк (+ Приват 24), Ощад Банк, Урпошта, на нашому сайті використавши функцію "Сплатити онлайн" Portmone.com згідно Вашого особового рахунку (на фото підкреслено червоним). У призначенні платежу обов'язково потрібно вказати особовий рахунок, адресу, прізвище, ім'я та по батькові абонента. Реквізити для оплати в інших банках також надаються у квитанції (на фото підкреслено синім).

Увага! Комісія відсутня при сплаті в офісі компанії Київ НКС. В усіх інших точках оплати стягується комісія.

 

 

Наше відео

0853854
Сегодня
Неделя
Месяц
All days
41
1215
191
853854

10.03%
38.62%
5.35%
0.91%
0.21%
44.88%
Online (15 minutes ago):8
8 guests
no members

Ваш IP:172.23.0.1