Про компанію

  На сьогоднішній день для кожного жителя має велике значення якісне гарантійне та післягарантійне обслуговування.
  Компанія "КИЇВ НКС", в особі ТОВ НКC є партнером торгової марки VIZIT по просуванню обладнання і послуг домофонізації.
  Акцентуємо Вашу увагу на довгостроковому взаємовигідному співробітництві з Кожним абонентом.
 У Вас в під'їзді постійний холод і протяги, бруд і сміття принесені небажаними гостями? Компанія «КИЇВ НКС» в особі офіційного авторизованого представника СПД Попутько, є провідною по встановленню та сервісному обслуговуванню систем обмеження контролю доступу торгової марки «VIZIT».

Ми гарантуємо

    • Використання тільки фірмового (оригінального) обладнання торгової марки VIZIT
    • Якісне та своєчасне сервісне обслуговування, без додаткових витрат для абонентів
    • Оперативність сервисної служби протягом 36 робочих годин
    • Надання знижок для льготних категорій (якщо в квартирі проживає і прописаний одинокий інвалід, самотній учасник ВВВ при наданні необхідних документів).
    • Лояльність цінової політики
    • Можлива відстрочка платежу
    • Задоволення від користування нашою системою
    • Працює служба доставки ключів (після заявки диспетчеру ключ буде доставлений на вашу адресу протягом 36 робочих годин).
    • Розмір і кількість знижок залежить від типу під'їзду та кількості пільгових квартир.

 

Умови договору


  Для укладення договору з компанією «Київ НКС» необхідний не менш ніж 51% відсоток згодних жителів квартир в під'їзді. Жителі,які погодилися на встановлення домофону платять фіксовану вартість комплекту обладнання і не несуть додаткових витрат за тих жителів, які відмовилися від встановлення домофону у себе в квартирі. Жителі, які відмовилися від встановлення домофону можуть пізніше підключитися до системи, сплативши вартість комплекту і додатково за індивідуальний виклик майстра.

 

Що включає в себе комплект «Домофону»?

    • металеві двошарові двері (з мінеральним утеплювачем);
      • товщина металу 2 мм;
      • протизнімні петлі з мастильними отворами;
      • посилений зварювальний шов;
      • забезпечена захистом зняття двері ;
      • молоткова покраска;
    • доводчик до 120кг;
      • забезпечує плавне і безшумне закривання під'їзної двері;
    • блок виклику домофону БВД 342F;
      • виклик абонента шляхом набору його номера квартири на клавіатурі блоку виклику;
      • звуковий контроль виклику абонента;
      • дуплексний зв'язок між відвідувачем і абонентом;
      • світлодіодний дисплей, що дозволяє на екрані побачити номер квартири абонента;
    • блок управління домофоном;
    • блок коммутації;
    • блок живлення;
    • замок электромагнітний;
      • Зусилля на відкриття -300 кг. Забезпечує утримання дверей в закритому положенні;
    • кнопка  управління виходом;
      • двоконтактна кнопка  управління виходом та аварійним розблокуванням електромагнітного замка;
    • абонентський переговрний  пристрій;
      • звуковий виклик абонента;
      • дуплексний зв'язок між абонентом і відвідувачем;
      • дистанційне відкривання замка;
      • світлодіодна індикація сигналу виклику (УКП 12,УКП 12-М);
      • ступінчасте регулювання гучності  виклику;
      • кнопка відкривання замка;
    • ключі електромагнітні  VIZIT RF 3.1.

 

Технічне обслуговування

  Після підписання Акту виконаних робіт укладається Договір про надання послуг з технічного обслуговування та  ремонту системи обмеження доступу.
  Технічне обслуговування передбачає абонентську плату. Оплата за послуги ТО нараховується з першого числа наступного місяця після підписання договору і вноситься щомісяця до 20 числа поточного місяця. При підписанні договору на ТО до 6-го числа поточного місяця, абонплата за цей місяць нараховується. Оплата здійснюється по-місячно, по-квартально або всю суму за рік за бажанням клієнта.
  Абоненту щомісяця нараховується плата за технічне обслуговування та ремонт домофону, а саме за користування центральним обладнанням.
Технічне обслуговування та ремонт домофонної системи включає в себе наступні послуги:
а) виїзд на об'єкт по заявці мешканців протягом 36 годин з моменту заявки;
б) усунення можливих дефектів і заміна дефектних деталей обладнання;
в) проведення профілактичного огляду і ремонту згідно з графіком періодичністю один раз в квартал;
г) проведення поточного ремонту обладнання;
д) проведення капітального ремонту обладнання для забезпечення його якісного функціонування;
е) технічний інструктаж по експлуатації обладнання за бажанням мешканців.

  Звертаємо Вашу увагу, що відключення переговорного пристрою за заборгованість або його технічна несправність, автоматично не тягне за собою розірвання договору. Таким чином, абонентська плата продовжує нараховуватися за технічне обслуговування домофонного обладнання, в яке входить не тільки переговорний пристрій, а й металеві двері, доводчик і центральне обладнання.

  Якщо переговорна трубка домофона була відключена за заборгованість, повторне підключення здійснюється після погашення абонентом заборгованості після подачі заявки диспетчеру.

    • Термінове повторне підключення здійснюється протягом 24 робочих годин з дати подачі заявки. Вартість підключення 100 грн.
    • Безкоштовне повторне підключення здійснюється протягом 20 календарних днів з моменту подачі заявки.

  Послуга тимчасового відключення домофона, без нарахування абонентської плати, можлива за умови написання абонентом заяви на період від 1 до 6 місяців.

Наше відео

0409160
Сегодня
Неделя
Месяц
All days
558
4530
7028
409160

9.41%
35.84%
6.59%
1.54%
0.36%
46.26%
Online (15 minutes ago):13
13 guests
no members

Ваш IP:3.214.184.196
© 2019 КИЕВ НКС.